Mød kandidaterne til det nye lokaludvalg

Kom og mød kandidaterne til valget til Nørrebro Lokaludvalg. Tirsdag den 3. februar fra kl. 17-19.30 holder vi præsentationsmøde i Multisalen i Nørrebrohallen. Kig forbi!

Mød kandidaterne til det nye lokaludvalg

Her er alle de 31 kandidater til valget til det nye Nørrebro Lokaludvalg. Se hvem de er og hvad de vil arbejde for: Kandidaterne til Nørrebro Lokaludvalg 2026-30

Åbent præsentationsmøde tirsdag den 3. februar 
Kom og mød kandidaterne til valget til Nørrebro Lokaludvalg. Tirsdag den 3. februar fra kl. 17-19.30 har du mulighed for at høre hvem de er og hvilke mærkesager de vil arbejde for hvis de bliver valgt ind i Lokaludvalget.
Mødet holdes i Multisalen i Nørrebrohallen og er åbent for alle! Vi søger for snacks, kage og kaffe.

Kom forbi!

Vil du stemme til valget
Alle foreninger, råd eller brugerbestyrelser, der har aktiviteter på Nørrebro, kan stemme til valget! Ved sidste valg stemte 100 foreninger til valget. Tilmeld jer nu. Du kan f.eks. tilmelde dig til at stemme fra din boligforening, din idrætsforening, din skolebestyrelse, forældrebestyrelsen i børnehaven, din frivillige forening eller noget helt sjette!

Tilmeld dig til at stemme ved at udfylde det her tilmeldingsskema: Tilmeld foreningen til at stemme
Og sende os noget, der kan dokumentere at foreningen eller lign. har min. 15 medlemmer og har eksisteret i ét år.

Ring eller skriv, så kan vi hjælpe med tilmeldingen.

Deadline er 16. februar kl. 12.00.

0 replies on “Mød kandidaterne til det nye lokaludvalg”