Åbent hus om valget

Vi holder åbent hus den 7. januar kl. 15.30-17.30. Kom forbi til en snak om lokaludvalgsarbejdet og det kommende valg!

Åbent hus om valget

Kom til åbent hus! Hvis du er nysgerrig på lokaludvalgsarbejdet og valget, så kom forbi sekretariatet på Den Røde Plads onsdag den 7. januar mellem kl. 15.30-17.30.

Vi byder på lidt sødt og er klar til en snak om lokaludvalget og det kommende valg til lokaludvalget. Der er ingen dumme spørgsmål!

Arrangementet kræver ikke tilmelding.
Vi håber vi ses!
Tid & sted
Onsdag den 7. december 2026
Kl. 15.30-17.30 (drop in)
Den Røde Plads, indgang ved cykelstativerne
0 replies on “Åbent hus om valget”